Dagen efter

Halloweenfesten gick bra igår. Julie och Sienna somnade vid 18:30. Klockan 22 var lillmatvrak hungrig igen och fick ersättning av Kim. Och när hon skrek kl 01 var jag redan hemma. Det var jag vid 03, 04 och 06 också. Så Kim var rätt nöjd. Jag känner mig dock som att jag har festat hårt två dagar i rad. Två öl och en halv flaska vin motsvarar tydligen en vodkaflaska om man inte sovit på fyra månader. Inte så att jag är bakis- det hade väl varit helt omöjligt- men jag är så sliten! Snacka om ynkligt, när jag lämnade festen och satte mig i en taxi klockan 23. Detta ska tas igen snarast möjligt! Ähm... Efter att jag har hämtat mig då. Och Julie har lärt sig sova. Så lagom till midsommar kanske?
 
 
Jag, Emma och Mia på festen igår

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Giraffdräkten är UNDERBAR !!

2015-11-01 @ 18:50:18
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Mirre

Roligt att du hade det bra, och hehe var det inte varmt i de dräkterna =D

2015-11-02 @ 15:32:40
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0