Yeeeeey....noooo

Idag har jag och Julie haft en chilldag. Lämnade Sienna på dagis utan bråk, tog en låååång powernap tillsammans, fick lägenheten städad av mamma, som dessutom passade Julie så att jag kunde cykla och hämta Sienna. Som är asduktig på att cykla i trafiken även utan stödhjul! Jag hann till och med se lite på en film innan Kim kom hem. Och vi hade rester kvar så jag slapp laga mat! Då kan knappast dagen sluta dåligt, kan man tro. Men jo, det kunde den! Ont satan i bröstet, mjölkstockning på g, svampen värre än ever och den konstiga missformningen är tillbaka. Suck. Ska lägga mig snart och hoppas att allt känns bättre imorgon. 
 
Simba hänger alltid med på cykelturerna

Kommentarer
Postat av: terese

svampen? ush för mjölstockning! aldrig haft det.. men ja.. sen hade jag ju knappt mjölk heller för den delen =P

2015-11-04 @ 20:14:54
URL: http://tesslashes.blogspot.com
Postat av: Mirre

Ohh ajaj, men skönt att få lite hjälp med städningen, skulle jag med behöva här

2015-11-05 @ 22:29:05
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0