Hylliebadet

Idag testade jag och mina blötdjur Hylliebadet för första gången. Tre fenor upp av tre. Julie älskade det, Sienna älskade det och till och med jag älskade en av vattenrutchkanorna! Dessutom var där jättefräscht och fint och genomtänkt. Dock var jag superglad av förstärkningen jag fick av mamma och Frida, för jag vet inte hur jag hade klarat det själv med ungarna. Fan att inte Kim jobbar oregelbundna tider. Då hade vi nog bosatt oss där. Tog inga foton. Men föreställ er en vacker och vild treåring, en underbart söt knubbsäl, och en blek mamma med babyfett (kan det väl kallas på mamman också, efter en graviditet?) och urtvättad bikini.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hehe ser allt framför mig, och låter toppenskoj =D, tror du minsann ni var finfina alla tre =D

2015-10-23 @ 21:48:13
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Du glömde nämna en superfit Mårrmårr, hahahaha!

2015-10-24 @ 17:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0