Julies önskelista

Julie vill också ha julklappar, även om hon inte vet om det. Så här kommer lite tips. Dock finns det en enkel tumregel: inget stort! Dessutom behöver väl ungen inget egentligen, så det är enbart för släktingar som gillar själva givandet, och därför känner sig manade att handla något. Även här är det dock bra att höra med förälder innan eventuellt inköp, då det finns en överhängande risk att jag handlar allt själv
 
Totte-böcker
Babblarna-böcker
Minsqueeze-påsar
Presentkort för komplettering av garderob
Peng in på sparkontot
Köpt- Munchkin ätgrej (hon ville ha den nuuuu!)
Häftig sparbössa, tex elefant
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Jag kollar upp dina tips när jag ska handla, så får du veta vad jag tänkt :)Dom där grejerna man stoppar föda i verkar ju kunna passa minsta fröken Karlberg rätt bra :P

Svar: Julie aka knubbsälen :)
Lisa

2015-10-30 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0