Shoppinggalen

Tjejerna har väldigt mycket saker, och behöver väl egentligen inget speciellt i vare sig kläd- eller leksaksväg. Men när ledaren på babysången tipsar om grym rea på Åhlens så måste man ju bara gå dit. Och då kan det ju hända att en eller annan sak slinker ner i kundkorgen. Jag säger inte att det nödvändigtvid gjorde det, jag säger bara att det kan ha gjort det. Och i samma veva vill jag passa på att tacka mamma för Julies nya uggs, hennes kofta, strumpbyxor och den randiga pyjamasen, och Sienna tackar givervis för sin lilla prinsessan Sofia-docka. 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Det är ju så kul när man hittar så fina grejor för 1/2 priset :D!

Svar: Eller hur? :D
Lisa

2015-10-02 @ 18:25:38
Postat av: terese

åh!! varför fick inte jag veta om denna grymma rean ;) jättefina saker! =)

2015-10-04 @ 20:26:23
URL: http://tesslashes.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena- mamma till 4 trollungar

Älskar att handla åt barnen här med trots att dem inget behöver 😊

2015-10-05 @ 13:35:06
URL: http://annalenanordmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0