Stor leopardunge

Julie har kommit in i en ålder där hon anser sig vara för stor för vagnen. Hon kanske inte kan gå själv riktigt än, men hon tycker det är rimligt att hon ska få låtsas genom att jag släpar runt på henne i bärselen eller bär henne på armen. Min rygg håller inte riktigt med. Så jag har fått lära mig att improvisera lite. Och med en del variation har ungen gått med på att inte bli buren korta stunder. 
 
Framåtvänd
 
På sidan
 
Och sittande (ja, jag inser att hon ser ut att ha lite fler kromosomer här, men detta var den bästa bilden)
 
Liggande vägrar hon. 

Kommentarer
Postat av: Moster Frida

Gammelmormor sjunger halleluja från himlen när hon ser bilderna vill jag bestämt påstå. På kromosombilden ser hon ut att ha rock med matchande hatt. Väldigt inger Andersson över det hela.

Svar: Hahaha ja, mormor hade älskat henne! Och Sienna. Och deras leopardoutfits.
Lisa

2015-10-22 @ 08:03:39
Postat av: linah

men vilken sötnos! <3

2015-10-22 @ 22:01:27
URL: http://nouw.com/linaheve

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0