Bebisboss

Har en mycket talförd sprattlig bebis bredvid mig som vägrar att somna. Varför ligger hon inte i sin egen säng, kanske man undrar? För att ungen har fått hybris och tror att hon kan bestämma här hemma... Och det har hon tydligen rätt i! Hon skriker hejvilt om hon inte får sin vilja fram, och det betyder att jag idag har haft henne mer i bärsele än i vagn, och att hon totalt har sovit en timme (?!) på hela dagen. Inte heller har hon lagts ner någonstans, för hon ska sitta upp. Och det går ju sådär när man är tre månader. Nu har hon bestämt att hon inte ska sova i sin egen säng, samt att jag inte ska lämna sovrummet. Jahapp. Jäkla tur att Sienna har fått sin kvällsvälling och godnattsaga redan, för det känns som att jag är fast här ett tag.

Kommentarer
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

hahaha varför sova när man kan kolla in allt hela tiden? ;) snuttan! Hoppas hon somnar snart så du får lite lugn och ro :)

2015-09-08 @ 20:14:42
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: Mirre

Tsssi sådär var Isabelle med ett tag hon sov 20min fm 20min efm, jag fick spel nästan fick ju aldrig ta igen mig ;)

Ja klart du får ta listan, bara skoj att läsa

2015-09-08 @ 21:02:14
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Hon vill ha egentid med sin mor :) Passa på att njuta så länge det varar :D

Svar: Japp! 😀
Lisa

2015-09-09 @ 16:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0