Mina stora flickor

En av Siennas favoritsysselsättningar nuförtiden är att köra Julies vagn. Så mycket för den fina dockvagnen vi köpte till henne i syskonpresent. Men ändå. Det är så jäkla sött när ungen traskar iväg med sin lillasyster och känner sig stor, trots att hennes näsa inte ens når över handtaget (som jag och ratten när jag kör bil, typ). Och Julie tror också att hon är asstor för det mesta, och ska sitta upp i vagnen. Mina knäppa ungar! Men det är väl bra att de får känna sig lite stora nu, för med en mamma på ynka 159 cm och en pappa på knappt 175 cm har de väl inte så stor chans att ens nå medellängd. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Så rat, isabelle vill gärna GÅ SJÄLV och då köra vagnen =D

2015-09-14 @ 22:22:45
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0