Oaktiva ungar

Idag började Sienna på knattedans. Hon älskade det, men jag kände att hon inte rastades tillräckligt. Hoppas att de är mer aktiva nästa gång. Julie var inte heller så aktiv idag. Första gången Kim var ensam med henne en lång stund, och jag hade pumpat och förberett och anade lite kaos när jag kom hem. Istället valde ungen att sova tre timmar i sträck, och gjorde inte ett ljud ifrån sig under Kims vaktpass. Jahapp. Hoppas i smyg på lite mer aktivitet där nästa gång också. 
 
Min lilla Bus i mitten

Kommentarer
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

haha så typiskt att hon sov igenom hela "pappa-tiden"

2015-09-13 @ 19:43:27
URL: http://jennifers.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0