Siennas ridpremiär

Idag fick Sienna testa att rida för första gången förutom på marknader. En härlig skogstur där en massa ungar fick både skritta och trava. Det var så mysigt att jag seriöst var avundsjuk på ungen, och önskade att det var jag som red istället. Förutom en liten detalj; Sienna hade världens lataste häst. Lilla söta Timotej, som seriöst segade sig på vartenda steg. Tydligen gillar han inte turridningar, fick jag höra. Han tycker bättre om att dra en vagn. Synd att han inte hade en liten vagn bakom sig då, för detta var plågsamt både för mig och ponnyn. Sienna struntade dock i vilket och var hur nöjd som helst. Tills vi skulle hem. Då jäklar trilskades hon med. Kanske blivit inspirerad av hästen? Eller så hade hon bara haft så kul att hon inte ville åka därifrån. Hur hade det gått för Julie att vara ensam hemma med pappa då? Jodå, hon... Sov. Anar ett litet mönster här.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

åh va roligt :) hahaha så roligt att den yngsta fortsätter sova när du inte är hemma ;) förstår dock att det är frustrerande

2015-09-20 @ 17:23:26
URL: http://jennifers.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0