Tisdagslista

  • Jag har fått Kim att följa idol i år! Mycket bra, för det ökar chanserna för att jag ska få se alla avsnitt med 100%
  • Julies eviga tuggande. Så jäkla sött!
  • Underbart att jag har kompisar som är mammalediga. Är knappt uttråkad längre.
  • Nina kunde passa Sienna på torsdag. Nice! Babysång och föräldrasamtal på bvc känns inte som en treårings grej.
  • Fick ett mycket gulligt sms av Josse idag, där hon berömde Sienna. Värmde mycket, då jag alltid har en liten klump i magen för vad kompisar tycker om henne eftersom hon ständigt pockar på uppmärksamhet när jag har besök. Jag vet ju att hon kan vara helt fantastisk, men de kanske bara ser det störiga? Inte Josse i alla fall! 
Min duktiga flicka som hjälper bästa polaren upp från en lerpöl
 
Min lilla snackelama

Kommentarer
Postat av: Mirre

Oftast ser man förbi det "störiga" sådan är jag, samt så skoj att få bekräftat på sms ;). Ohh vad skoj att han vill se idol, det gillar min sambo faktiskt, men han är musikälskare med, så är det nån som är bra är det ju roligt att följa den

2015-09-09 @ 08:28:29
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0