Siennas första kalas

Idag har vi firat Sienna, med släkten. På onsdag ska jag, Kim och min mamma fira henne med pizza och bakelser och cykeln. Och på lördag är hennes utomhusbarnkalas. Någon är sådär bortskämd. Nöjd med dagen är hon i alla fall. Kanske mest med presenten från moster Frida och Danne- rullskridskor! Hon har varvat mellan dem och sina nya Frostskor av Annika, till grannarnas stora förtvivlan. Jag är rätt nöjd med att Kim är pappaledig två veckor till. Han har rullor, och kan åka. Det kan inte jag. Kan bara föreställa mig Siennas besvikelse när hon sett sin moder flaxa omkring som en bambi. Nu är Julisen däckad, Kim ivägskickad till korpen och Sienna placerad framför läsplattan. Om en timme är jag nergrävd i sängen. Nice!
 
Sienna och hennes älskade gammelmorfar 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Hahahaha-han klär verkligen i Elsa-peruken :P

Svar: Eller hur?? :)
Lisa

2016-04-17 @ 18:59:58
Postat av: ika

Underbar bild!

2016-04-22 @ 19:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0