Jag vill haaaa!

Jag tycker det är jätteviktigt att man inte ger efter för tjat i butikerna. Således har mina ungar lärt sig att det inte är lönt, och tjatar sällan. Men när den fyraåriga ungen vrålar hysteriskt för att hon "känner att hon inte kan leva utan en skateboard" och beter sig som en vettvilling i affären, och dessutom hellre väljer att gråtande och skrikande släpas ut efter sin pappa än att behålla värdigheten men lämna skateboarden... då köper jag skateboarden. Sienna fick måhända inte klubban när hon var ett år och gallskrek, men skateboarden fick hon. Vissa strider vill man inte vinna. Och ibland känns glädje bättre än fostran, när det kommer till just... fostran. Återkommer dock ifall hon sätter detta i system och inte kan leva utan något nästa gång vi handlar. To be continued, så att säga. (Dessutom fick jag muta ungen med godis för att hon skulle gå med på att inte åka på den redan ikväll. Anar att jag har gett mig ut på djupt vatten här.)
 
Två timmar innan det livsviktiga köpet

Kommentarer
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Hahahahahaha! Älskar ordvalet att hon inte kan leva utan den :D så gulligt ändå (fast jobbigt såklart ;P) Men ja.. Det gäller att välja sina strider :)

2016-08-19 @ 20:16:32
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: Mamma/mormor

Jag förstår henne- vissa saker är livsnödvändiga :P ! På med hjälm, knäskydd, armbågs- och handledsskydd. Sen är det " bar å åk" som Stenmark sa! Hahahaha!

2016-08-19 @ 21:14:56
Postat av: Anonym

Litet försvar. Den var på rea och att hon har pratat rätt mycket om att hon vill ha en skateboard😂

Svar: Hahaha läser en viss sambo min blogg? Får nog passa mig. :P
Lisa

2016-08-19 @ 21:57:31
Postat av: Yohanna af Skovde

Hehe, märker ibland att Fiona har all makt. Som typ när vi ska borsta tänderna. Hur gick det till? Helst plötsligt var hon chef där.

2016-08-19 @ 22:21:52
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Marie

Ja vissa strider är det nog bara att ge vika för, så är det ;) söt är hon =D

2016-08-19 @ 22:43:32
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Marie

Ja vissa strider är det nog bara att ge vika för, så är det ;) söt är hon =D

2016-08-19 @ 22:43:33
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0