Kan ej välja sommarbild. Har inte fotat mygga.

Ser att många avrundar sommaren med att lägga ut en sommarbild. Eller 10, för att det är svårt att välja. Skulle jag försöka hade jag nog kommit upp i tresiffrigt, för jag älskar allt som har med sommaren att göra! Förutom insekter. Men å andra sidan är det sällan jag fotar myggor. Denna bilden kan man kanske inte kalla en sammanfattning av min sommar, men den beskriver rätt bra hur sommaren har tett sig. Fart och fläng med två trötta och vilda ungar som har fått hänga med bäst de kan. Och njutit medan de har gjort det. Hoppas jag. Jag har i alla fall njutit.
 
Julie däckad i vagn, Sienna däckad under vagn. Kylväskorna packade och handdukar och baddräkter gömda under ungen. 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Dom har också njutit- jag lovar :). Fast den gången Siennas hästavans åkte in i hjulet när hon låg sådär var kanske inte den bästa åkturen :P. Men iiiiih hvor dejlig denna sommaren var :D!

2016-08-28 @ 17:13:30
Postat av: Cissi

Vilken härlig bild

2016-08-29 @ 16:56:20
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0