Snorlama

Saker som ställdes in idag på grund av sjukdom: mitt och Siennas frisörbesök. Tydligen var hela frisörens familj sängliggande. Och dagen hos Anna och Sebbe imorgon. Alla på Sebbes jobb var sjuka, så som chef måste han rycka in. I vanliga fall hade jag varit sjukt besviken. Idag? Mycket lättad! Kims och Julies förkylning har nämligen attackerat mig och jag är så trött. Skönt att inskolningen inte börjar nästa vecka! Att vara snorig och halvfebrig med två barn hemma är rätt många steg över att vara snorig och halvfebrig på dagis. Med två gnälliga och mammiga barn. På två olika avdelningar. Samtidigt. Så bra tajming, basiliskus!
 
Bad Sienna att få ta en fin bild av henne på bron. Hennes logiska tänk? Jag måste skutta, snurra, dansa och nynna! Översättning till ej småbarnsföräldrar: hon lekte prinsessa som dansade på bal. Prinsessor på baler är vackra. Ska man vara extra fin ska man göra som de gör.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Solklart att man ska vara en prinsessa när det vankas fotografering ;) Vet ju vem som helst ;) Krya på er ;)

2016-08-05 @ 19:07:08
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Marie

Ojoj vad baskelusker runt er

2016-08-05 @ 23:11:53
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor

Krya på ! Så fin prinsessa <3 !

2016-08-07 @ 10:33:14
Postat av: terese

woow vilken vacker bild!

2016-08-07 @ 21:14:14
URL: http://tesslashes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0