Tisdagslista

  • Jag och tjejerna hade en underbar morgon på simhallen med min mamma. Fantastiskt med en simhall som öppnar sju på morgonen! Underbar start på dagen.
  • Julie sov en tre timmar lång tupplur när vi kom hem.
  • Jag är glad att jag inte bryr mig lika mycket om mitt utseende som när jag var yngre. Har klippt av mitt hår. Det är verkligen skitfult. Jag har inte brutit ihop. Framsteg.
  • Jag och Kim ska ut ihop på lördag. Festivalmat, öl och sedan se Loulou uppträda.
  • Är så tacksam för den härliga sommaren vi har hatt. Underbara minnen!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Vi har "hatt" ???? Hahaha #språkpolisen :P. Du har klippt topparna, och det är jättefint! " Ju längre desto snyggare" stämmer icke- varken på hår eller cm över havet. Tycker en kortklippt gråhårig gammeltant ( Sienna för 2 år sen, hahaha!) 160 cm ö.h :D. Simhallsbesöket var en 10-poängare, det gör vi om!

Svar: Hahahaha nooooo! Jag måste ha klickat fel i min iver! Ett sådant misstag är oförlåtligt!
Lisa

2016-08-10 @ 15:12:50
Postat av: Mamma/mormor

HAHAHAHA!

2016-08-10 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0