Tisdagslista

  • Inskolningarna går så bra! Sienna skolar in sig själv, och idag somnade Julie med personalen medan jag traskade ur synhåll. När hon vaknade så var hon inte hysterisk, utan lekte fint på egen hand tills de gick tillbaka till avdelningen. När hon såg mig där fick jag dock en stor kram. Känns som att någon behövde en tröstkram. Jag, alltså. Tror Julie kände av min övergivenhet. Typ.
  • Min nya mobil har kommit! Nu ska jag bara fixa nya glasögon också, sedan är höstens två köpprojekt avklarade. 
  • Är så laddad på att börja plugga igen! Och komma tillbaka till vuxenlivet. 
  • Har en massa roliga småsaker inplanerade, både med och utan ungar. Käka på festivalen med Corre och Madde. Träffa Thilde. Middag hos Annika med hela familjen. Träffa Josse.
  • Har övertalat Kim att han får pendla kommunalt de dagarna jag ska till Helsingborg och har bilen. Hade vi samåkt hade ungarna fått vara på dagis mycket längre. Bra att han offrar sig för sina barn. 
Hem från dagis. Typisk bild på Sienna; full-lastad och evigt tjattrande. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt att det går bra och så roligt med ny telefon

2016-08-16 @ 20:26:59
URL: http://sweetwords.se
Postat av: jannice

Imorgon ska jag skola in min. Skönt de givk bra för er.

2016-08-16 @ 22:11:53
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com
Postat av: Mamma/mormor

Men naaaw- skolflickorna :P

2016-08-17 @ 10:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0