Gråtlama

För 1,5 år sedan slutade jag på skolan där jag jobbat extra nu i höst. Slutade samma dag som Julie skulle födas, så det var hög tid, men jag var ändå sjukt ledsen. Tjöt som en gris. Nu har jag alltså för andra gången slutat där, och vad gör jag? Tjuter som en... ja, inte gris, för mina tårar tog slut igår när jag läste Fyren mellan haven (seriöst?! Hur kan nåt få vara så hemskt?!). Men jag gråter i alla fall igen. Undra om jag kommer hålla på såhär varje gång jag byter jobb i framtiden? Känns stabilt. Blev i alla fall avtackad med blommor och presentkort. Känner mig rätt nöjd över att, som extraanställd på timmar, ha fått julpresent och bekräftelse. Inte illa när de visar att de tycker om en. Nu ska jag chilla- aka städa- i två timmar, sedan är det dags att hämta hem barnen från dagis och ha looooov! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Så härligt att bli avtackad så 😃! "Fyren mellan haven" är en av de bästa filmer jag sett! Men den kräver en packe med näsdukar 😛

2016-12-21 @ 18:45:25
Postat av: emma. Rehn

Jag känner likadant när jag slutar någonstans, du är inte ensam :)

2016-12-22 @ 09:31:08
URL: http://emmasofierehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0