Himla symetriskt

Jag bad Kim att handla en ny julblomma häromdagen, då jag vattnat ihjäl en av de två jag hade. Gick sådär. Visseligen handlade han blomman, men vi kan ha glömt diskutera storleken..
 
Varför en stol är med på bilden? Den har hamnat på sidan av bordet, då vi inte kan bestämma oss för om den ska upp på vinden eller inte. Julie tror nämligen att hon ska ha Siennas höga stol och tycker att Sienna kan ha en vanlig. Jag känner att båda ungarna kan ha IKEA-stolar, medan Kim tycker att Julie ska ha kvar plaststolen som hon har nu men hatar. I-landsproblem?

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

KAN tyckas vara triviala bekymmer, men jag förstår dej 😃😂

2016-12-14 @ 19:54:28
Postat av: Mirre

Hehe bekymmer =D

2016-12-14 @ 22:31:58
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0