Juuuuul

Igår var det julafton! Ifall någon missade det. Vi började dock med julfirandet redan i fredags när vi träffades hemma hos min syrra för att fira den årliga minijulen med vår pappa. Gick sådär. Han glömde nämligen bort att dyka upp. Men vi hade trevligt ändå. Julafton firades hos mamma med morbror Lasse and his gang, morfar och Annika. Ungarna var laddade och blev bortskämda med både julklappar och uppmärksamhet, och Julie övergav mig helt för mormor. Sienna såg vi inte heller skymten av då hon svansade efter mina kusiner. Mycket behagligt. Efter ett tag tyckte vi dock att de skulle lägga sig så att vi fick spela julklappsspelet. De höll inte med. Julie däckade 22:30 och Sienna strax innan midnatt. Tuuur att vi planerat övernattning hos min kära moder, för jag somnade ungefär en halv minut efter Sienna. Härlig jul med många skratt. Inte minst när Julie trodde att hon snapsade och skålade hej vilt, när morfar blev djup och började hålla tal mitt under en diskussion om fisar eller när Kim drog igång med snapchat och faceswap bland alla släktingar. Eller när den närsynte norske tomten dök upp. Tur att vi alla är lika galna i min släkt. Och att vi gillar det!
 
Jag, Julie, 2 styck kusiner, Sienna och min moder

Kommentarer
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Låter helt underbart :D haha.. Skönt med lite avlastning också. Vi hade sååå svårt att få Alicia att somna igår med. Suck!

2016-12-25 @ 19:22:52
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: Mamma/mormor

Lite galenskap är sunt 😂😂😂

2016-12-26 @ 21:15:36
Postat av: Mirre

Hehe så härligt, och så fin bild på er

2016-12-26 @ 21:36:33
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma Malin

Låter som en trevlig jul men synd att er pappa inte dök upp :O

2016-12-27 @ 10:35:07
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0