Tisdagslista

  • Julie klarade tredje natten utan mat, och sov från 19:30- 03:40 utan att gnälla! Kan ha varit så att jag smög in 03:20 för att kolla så att ungen andades.
  • Vi har en helt ledig helg framför oss! Typ. Sienna ska rida på söndag, men det är bara kul.
  • Det gick superbra i skolan igår. Inget klydd, förstående lärare, bra information.
  • Jag har haft en sån tur som har haft Josse mammaledig samtidigt som jag har varit hemma med Julie. Nu ska hon dock flytta, men å andra sidan ska jag plugga, så vi hade kanske inte kunnat ses exakt lika mycket ändå.
  • Sienna är numera på dagis 9-16:30 när jag är hemma och pluggar. Skönt att bara gå en runda till- och från dagis, att bara behöva väcka Julie vid ett tillfälle, att Sienna får vara utomhus med de andra avdelningarna (det är de bara efter kl 15, tyvärr). Och skönt att vi får lite paus efter en intensiv höst. Och att jag kan ge Julie lite uppmärksamhet, utan att stressa med hämt- och lämningar och luncher och aktiviteter. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Bra tider för Sienna- inte alltför tidiga morgnar :). Vart ska Josse flytta :s?

Svar: Till Höör! Snyft! Fördelen är dock att hon kommer ha trädgård, så vi ska dit och våldgästa massor i sommar.
Lisa

2016-01-19 @ 19:13:49
Postat av: Cissi

Härligt!

2016-01-19 @ 19:52:21
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Postat av: Mirre

Låter ju toppen =D

2016-01-19 @ 21:48:39
URL: http://nouw.com/sweetwords
Postat av: Anna-Lena N

Så skönt när dem sover på natten.
Och skönt att dagarna funkar när du pluggar 😊

2016-01-20 @ 17:26:34
URL: http://annalenanordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0