Snuttekris 2

Ikväll var det Snuttekris igen. Denna gången hade vi inte tappat bort Julies älskade elefantsnutte, utan Sienna hade dränkt den i vatten. Jag kramade hysteriskt ur den när jag hittade stackaren, och hängde den på den soliga balkongen i en timme. Men det gjorde lika mycket nytta som om vi hade försökt återuppliva snigeln Julie åt med mun mot mun metoden. Så Kim fick ta över med sina skills. Snutten fönades samtidigt som den åkte på fläkten, ströks med en handduk över och micrades tillslut en kort stund. Allt medan Julie stod bredvid och pekade och ynkade och försökte både fråga oss vad vi höll på med, samt förklara att vi skadade hennes snutte och att hon ville ha tillbaka den NU. Som tur är så funkade Kims metoder, och efter en liten stund fick Julie tillbaka sin älskling, bara lite lite fuktig. Ni kan härmed kalla oss Dr Mcstuffins- leksaksräddarna.
 
Mamma, mamma, han har min snutte!
 
Däääär är den!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hehe vad gör man inte, misstänker att pippidockan kommer bli så här med =D

2016-07-07 @ 21:45:45
URL: http://sweetwords.se
Postat av: mamma/mormor Lena

Alltså vilken kriiiis! Jag visste det när jag såg fotot på Insta :P

Svar: Jag la inte upp det på insta. De bilderna på insta var från morgonen efter! Dagen innan dränkte sienna snutten med flit. Hahaha
Lisa

2016-07-08 @ 11:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0