Studentfest med twist

Middagskonversation.
 
Sienna: Ni har inte varit 45 än?
Kim: Nä, när vi är 45 är du 19. Då tar du studenten. Och får ha fin klänning och mössa. Då ska vi ha en stor fest!
Sienna: Med..
Kim: Med massor av mat, och massor av dricka och många kompisar!
Sienna: Och... 
Kim: Och tårta! Och så får du presenter!
Sienna: Och fiskedamm! Jag ska ha en fiskedamm när jag tar studenten!
 
Jadu, lilla vän. Det lovar jag att du ska få. Mohahahaha. 
 
Min stora vackra flicka, som inte har en aning om vad hon precis gett sig in på. #pinsammaföräldrar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Man ska va försiktig med vad man önskar...Det kommer bli en vääääldigt rolig student iaf 😂

Svar: Hahaha eller hur? Hennes stackars kompisar kommer att skämmas för hennes skull. Eller så fyller vi dem först. De kanske kan fiska upp lite öl?
Lisa

2016-07-02 @ 21:05:54
Postat av: Marie

Hihi ja, så rart =D

2016-07-02 @ 21:50:47
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Yohanna af Skovde

Hahaha! :)

2016-07-03 @ 10:01:55
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Emma

Ni bara måste ha det den dagen. 😄 Och så måste du ha kvar instagram (eller blogg) så vi får se. 😄

Svar: Det kommer jag absolut! Kanske inte blogg eller instagram (fast, vem vet?), men fiskedamm ska ungen få!
Lisa

2016-07-03 @ 17:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0