Tema-frukt

Inte heller detta temat lyckades jag förgylla. Mina barn, som annars älskar frukt och äter hur många som helst per dag, matvägrar och har knappt ens nosat på ett äpple. Julie har inte ens velat ha banan! Har en aning om att det är nåt lite vajsing med deras magar. I alla fall säger Julies blöjor det. Men ändå. Snacka om deppigt med fruktbilden. Fotade lite körsbär som tröst, innan jag kastade dem i mig i brist på middag. Glömde laga till mig själv när jag hade lagat till das Barn som ändå inte åt. Men frukta ej, jag svälter knappast. Krängde nämligen ett marabou efter körsbären. Marabou dream crisp är underbart! Det borde vara temat istället. Favoritchoklad. Då hade man fått många bra tips!
 
Någon fotograf blir jag aldrig, kan vi konstatera

Kommentarer
Postat av: Yohanna af Skovde

Alltså choklad... Mhm.. mmm. Ja. Ja tack! Funkar som alternativ till middag vilken dag som helst.

2016-07-04 @ 20:12:53
URL: http://yohannaafskovde.se/
Postat av: Mamma/mormor

Fin bild tycker jag :). Hmmm- Julie äter inte, inte ens frukt. Nåt som inte stämmer :P. Pigga o glada annars?

2016-07-04 @ 20:33:52
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Haha ååh både frukt och choklad är ju så jäkla gott :) mitt beroende just nu är marabous oreo filled! SÅÅÅ GOOD :) haha. Hoppas barnen äter bättre imorgon!

2016-07-04 @ 22:02:54
URL: http://jennifers.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0