Tema- ute/inne

Innetemat blir svårt. Jag var vare sig koll på innegrejer eller har varit inomhus på senaste tiden, så oavsett hur man tolkar det så misslyckas jag. Ute klarar jag dock med marginal, oavsett vad som menas. Nedan kommer en drös bilder både från när vi är utomhus och när vi är ute på restaurang. Och sorligt nog är nog mina kläder rätt ute också, för jag kan ingenting om mode. För att inte tala om frissan! Den vet till och med jag är ute. Ska kapas snarast!
 
Vackra vilda ungar
 
Ute och käkar. Badhytten i Skanör. Goooood torsk, men kass service.
 
Resten av gänget
 
Ett stycke innebild! Galna släktingar som inte fattar hur man poserar. 
 
Stortjejen och jag
 
Min vackra minsting
 
Fin sommar. Fin familj. Fina minnen.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Så fina sommarbilder :D!

2016-07-25 @ 18:27:19
Postat av: Marie

Massa fina bilder =D

2016-07-25 @ 22:23:05
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0