Tema-vila

Vi är inte något vidare på det där med tema. Efter två dagars chill drog nämligen jag och tjejerna till Leos lekland idag, och busade loss i fem timmar. Sedan var Julie så trött att hon inte kunde stå på benen, så vi begav oss hemåt. Sienna protesterade inte ens när jag sa att vi skulle gå, så hon var nog rätt nöjd hon med. Och jag var helslut. Råkade givetvis köra vilse på vägen hem, men hittade snabbt en motorväg som pekade i rätt riktning. Och vad hände då? Monsunregnet överföll oss, för andra gången i mitt liv. Mycket pedagogiskt vrålade jag åt Sienna att hålla käften, saktade ner till 60 km/h och höll mig krampaktigt fast i ratten medan jag ömsom snyftade och ömsom svor. Vi klarade oss dock helskinnade hem. Nu kör vi vila resten av kvällen.
 
Julie rekar kylen efter maten. Kan där finnas en efterrätt? Hon hittade vindruvor. Om hon äter naken? Nope, men kläderna skalades av omedelbart efter att middagen intagits. Vi åt nämligen jasminris.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Packade hon ner lite vindruvor som kan äta i sängen om hon vaknar inatt? Jasminris är väl inte så kladdigt :s?

Svar: Du får jättegärna bjuda Julie på jasminris nästa gång du passar henne, och testa.
Lisa

2016-07-30 @ 19:03:54
Postat av: Marie

Så mysigt och roligt med lekland

2016-07-30 @ 22:29:51
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0