Picasso

Sienna och Kim satt och lekte med siennas ritplatta på stranden idag. De turades om att rita, och sedan skulle de gissa vad den andra hade ritat. De höll på en stund, men sen fick Kim ett sammanbrott. Vad är problemet, undrade jag och mamma. Jag kan väl för fan inte gissa vad ungen har ritat, om hon inte ens vet det själv, svarade Kim. Men Sienna, du vet väl vad du har ritat? frågade jag. Ja, såklart! svarade hon. Det är en hamburgare. Eller krokodil. 
Sen bytte de spel.
 
Bild kommer. Jag kan eventuellt ha låtit Julie leka med min mobil liiiite för mycket, och använder sedan två dagar tillbaka en gammal samsung jag inte förstår mig på. Och ännu mindre kan fota med. 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Jag tycker nog ändå att en hamburgare o en krokodil har vissa likheter :P

2016-06-11 @ 21:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0