Ungars tupplurar

Vi vill gärna att Julie bara ska sova en gång om dagen. Sover hon två är hon uppe jättesent på kvällen, och sedan astrött morgonen därpå, för att då behöva två tupplurar den dagen också. Ond cirkel. Men eftersom Julie sov över 12 timmar inatt tänkte jag att hon nog klarade sig på en idag. Yeah, right, sa hon och somnade vid 9. Men då kanske hon bara sover en kort en, tänkte jag, och då kan få en som hon borde efter lunch. Yeah, right, tänkte Julie, och sov i två timmar. Men eftersom den var så lång kanske hon ändå klarar sig med en, tänkte jag, och såg framför mig en tidig nattning och barnfri kväll. Yeah, right, sa Julie och somnade igen vid två. Suck.
 
Fint, men ack så blött 

Kommentarer
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Åh så jobbigt! Men det måste varit något idag för Alicia somnade två gånger tätt inpå varandra idag också och sov 50 minuter (skillnad mot hennes 30 minuter haha)

2016-06-21 @ 21:13:29
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: Mamma/mormor

Jomen på nåt sätt blev det väl rätt bra på slutet? Tror jag 😁? Minnet sviktar efter 2 dygn med er, allt flyter ihop. Typ. Är jag utbränd :P? Nääääää- så jäkla roligt att vara med dej o Lillorna ❤️!

2016-06-22 @ 21:24:42
Postat av: Marie

Hehe ja man är övermäktig dem, du får passa på att sova då med =D

2016-06-22 @ 23:04:41
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0