Bokstavslista

Hittade denna listan inne hos Anna och kunde givetvis inte låta bli att härma den. Alla svar måste börja på samma bokstav som ens förnamn. Var dessutom tvungen att testa den på Sienna och Julie.
 
Jag heter: Lisa
Jag är: Läskberoende
Jag har: Lärt mig att köra bil nyligen
Jag är rädd för: Livet. Skulle man kunna tro eftersom jag är rädd för typ allt, fast det är nog snarare döden om man tänker efter. Trånga utrymmen, spindlar, mörker, allt ungarna kan råka ut för- kvävning, drunkning, kidnappning, att bli påkörda, att krocka. 
Jag är inte: Lättlurad. Hoppas jag! Svårt att veta. Kanske blir lurad hela tiden, fast jag tror att jag har stenkoll.
Jag sjunger: Liiiiiite falskt. Eller mycket. Jättemycket, faktiskt, men det börjar ju på J. 
Jag gillar: Lamadjur
Jag äter: Lax flera gånger i veckan
Djur jag påminner om: Lamor. Eller kanske inte, men jag tänker att om jag tjatar tillräckligt mycket så tror folk att jag gör det. 
 
 
Jag heter: Sienna
Jag är: Speedad
Jag har: Sjukt knäpp humor
Jag är rädd för: Saker som filmkaraktärer är rädda för. Dvs om Jake och piraterna är rädda för krokodiler, så är jag också det. Tills jag upptäcker att Elsa inte är rädd för krokodiler, utan för att ta av sig vantarna- då är jag också det. 
Jag är inte: Sex år, även om jag hävdar det.
Jag sjunger: Superofta, superhögt och superfalskt.
Jag gillar: Socker- i alla dess former!
Jag äter: Sällan kvällsmat. Alla andra måltider går ner, men inte den. Oavsett vad den består av.
Djur jag påminner om: Superzebran. I alla fall när jag cyklar till dagis på min lilla, lilla cykel bredvid mammas stora. 
 
Jag heter: Julie
Jag är: Jättegnällig
Jag har: Just lärt mig att hasa mig
Jag är rädd för: Jättemycket. Höga ljud, oväntade ljud, ballonger, att vara för långt ifrån mamma, att vara ensam, att sova.
Jag är inte: Jätteglad. Inte glad alls faktiskt. Är mest gnällig.
Jag sjunger: Jätteilla. Låter mest som vrålande. Kanske är vrålande, när man tänker efter.
Jag gillar: Jordgubbar!
Jag äter: Jättebra. Älskar mat!
Djur jag påminner om: Jättepandan. Om man ser till rörligheten, smidigheten och kroppsformen.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Bellis är jättetrugig med kvällsmålet också det är evigt trugande på na =D

Hehe hur kommer det sig att du gillar lamadjur så charmigt

2016-03-09 @ 21:22:14
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor Lena

Hahaha! Rolig lista :D

2016-03-09 @ 21:33:26
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Så himla roligt att läsa! :)

2016-03-10 @ 08:45:24
URL: http://spontan.blogg.se
Postat av: Elena

Vilken rolig lista, gör gärna den på min blogg om det är okej? :)

Oh vad jobbigt! Jag hade turen att ha en väldigt bra graviditet, och hoppas innerligt att jag har detsamma vid nästa. Men jag är lite sugen på ett syskon :)

2016-03-10 @ 11:03:34
URL: http://elenalouise.vimedbarn.se
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så kul att läsa och att du tagit med kidsen också!

2016-03-13 @ 19:55:37
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0