Misslyckad hårfärgning

Julie sov. Sienna sov. Väntade 20 minuter extra för att vara helt säker. Började lägga i hårfärg. Hann halvvägs. Julie vaknade och kunde omöjligt hitta nappen själv. Av med handskar, i med napp. Ungen bestämde sig för att strunta i nappen och krävde att plockas upp. Kastade i resten av färgen medan Julie panikvrålade i sin säng. Upp med barn. Försökte med närdroppar och koksalt, medan hårfärgen låg i. Julie ännu ledsnare. Var tvungen att ta med illvrålet in i badrummet för att skölja ur färgen. Hej bebis andas in kemikalier. Hej ledsen hårbotten eftersom jag inte precis kunde vara noggrann. Upp ur bad. Kastade ner knubbsälen i min säng och förskte klappa henne till sömns. Gick sådär. Kände hur hela rummet stank av icke så nyttiga ämnen. Julie inte lika ledsen, men aspigg. Ej godkänd nattning. Och ni kan härmed kalla mig leoparden. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hmm nej då, så typiskt, men får färga över det igen då då karln är hemma med? ;)

2016-05-01 @ 20:50:36
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Åh neeej så typiskt :( och jag som har tänkt färga mitt hår i veckan haha...

2016-05-01 @ 21:57:44
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: mamma/mormor Lena

Är det färg eller toning? Du kan slänga i en omgång toning till för att jämna ut det :). Hemmaspa är nog bäst när Kim är där också, hahahaha!

Svar: Toning. Och jag har redan fått beröm för den! HahahahaJapp. Nästa gång kör jag när han är hemma,helt klart!
Lisa

2016-05-02 @ 16:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0