Oväntat bra dag

Dagen började mindre bra. Det är svårt att vara pigg när man hållits vaken mellan 02-04 på natten, och sedan gått upp 06. Men bara för att man är trött behöver man ju inte kasta ut alla havrepuffar på köksgolvet. Jag ynkade lite, lekte bläckfisk och försökte hindra vesslan aka knubbsälen att proppa munnen full, skickade en bild till Kim och beklagade mig och tog sedan tag i mitt liv och städade och drack en kopp kaffe. Därefter flöt dagen på ypperligt väl. Hittade en begagnad skolbok billigt, som dessutom skickades direkt. Fick besked om att en bok jag ställt mig i lånekö till blivit ledig tidigare, och detta dagen innan jag tänkte beställa eländet. Julie tog en lång tupplur, så jag hann fixa massor. Lunchlådor och mellanmålsbak och paketinslagningar. När knubbisbgick vi en tur till biblioteket, och jag fick tag på ytterligare en skolbok jag ville läsa. Nu ska bara ungarna somna i tid så är jag alldeles nöjd. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

En dålig start vart en bra dag, hoppas att du fick egentid i bra tid ikväll då =D

2016-05-11 @ 22:08:22
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Kaisa

Åhh när dagar startar på såna sätt alltså, haha! Men tur att ni fick en fortsatt bra dag :)

2016-05-12 @ 07:04:52
URL: http://kaisajohanssonmertala.for.me
Postat av: Mamma/mormor Lena

Varför lät du inte puffarna ligga ? Julie kunde väl fått städa :P ?

Svar: Kvävningsrisk! Du vet väl att ungen har en hysterisk morsa?
Lisa

2016-05-13 @ 09:36:03
Postat av: mamma/mormor Lena

Haha,ja:P

2016-05-14 @ 17:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0