smygsyskonmatchning

Jag gillar att klädmatcha mina ungar. Kim hatar det. Alltså gör jag lite smygmatchningar när jag kan, som han inte märker förrän det är för sent. Igår hade till exempel Sienna på sig en svart och vitfläckig tröja, och ett par beiga leggings. Kim anade inte sambandet när jag satte på Julie en djurmönstrad klänning. Men lagom till de kom ut och fick på sig sina vita koftor såg han att han hade med sig två leopardungar. Mohahaha. Min favorit hittintills är dock inte när de leopardmatchar, utan när de giraffmatchar! Sienna har en t-shirt med ett ganska tufft girafftryck, och Julie har en tröja med en tecknad giraff på. Det syns liksom inte att de har på sig samma sak om man inte kollar noga. Perfekt för både mig och Kim. Lika perfekt gick det dcok inte när jag försökte fota dem till bloggen...
 
Jäklar vad kul Julie tyckte det var att bli fotad.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor Lena

Det är ju jättegulligt när du smygmatchar :D!

2016-05-14 @ 17:42:23
Postat av: Marie

jag matchar mig och bellis ibland, tycker det är gulligt. Så tycker du ska köra på =D

2016-05-14 @ 22:57:17
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0