Trött lama har en bra dag

Upptäckte precis att klockan redan var åtta. Blev jag ledsen? Not so much, för det betyder att jag äntligen ska få soooooova! Julie har denna veckan tagit tag i sitt liv och vaknar bara en gång per natt. Om ens det! Inatt sov hon hela natten. Är jag då piggare? Not so much. Fattar inte alls hur det går till. Kanske försöker ta igen missad sömn. Har i alla fall haft en jättebra dag idag, trötthet eller ej. Sienna sprang Kalvinknatet och var stolt som en tupp. Jag sprang bredvid och flåsade som en flodhäst. Sedan gick vi till mobilia och lekte på lekplatsen och med vattengrejen medan Kim shoppade det sista inför resan. Därefter tvätt. Hade kunnat vara trist, men jag svepte 1,5 öl innan och är sjukt lättpåverkad, så jag hade hyfsat roligt. Nu sover ungarna och jag ska kasta mig handlöst in i sängen. Bjuder på många bilder, eftersom jag har beslutsångest. 
 
Sienna tävlade
 
Julie sov
 
Sienna badade
 
Julie försökte
 
Fikapaus
 
Sienna däckade på vägen hem. Tuuuur vi tog cykeln att frakta henne på, annars hade det blivit kaos.
 
Sienna fick bruna bönor, och Julie fick fiskburgare. Tre minuter senare åt Julie upp Siennas bönor, medan fiskbiten låg på golvet. Giv mig styrka. 
 
Otippat härlig dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0