Utedag som zombie

Min snälla knubbsäl måste ha haft på känn att jag var på bröllop igår, för istället för att vakna klockan 05, som hon brukar, slog hon på stort och vaknade 04:30 i morse. Superschysst, verkligen. Vem behöver mer än två timmars sömn? Kim tog dock över klockan åtta, så jag fick sova två timmar till. Men i detta vädret har man inte tid eller lust att vara trött, så vi bet ihop och har tillbringat hela eftermiddagen utomhus. I shorts och linne! Huuur kan vädret vara så härligt? Helt fantastiskt är det. Hade jag varit en katt hade jag gått omkring och spunnit. Bröllopet igår var också lyckat! Fin ceremoni, fint brudpar och gudomligt god mat. Not bad. Fast det finns ingen chans att jag och Kim gifter oss så, om vi ska gifta oss i framtiden. Om jag var nervös bara av att sitta i publiken, hur illa hade det då inte varit att stå framför altaret! Vi kör nog en fegisvariant och springer in på Rådhuset om ett par år, om det känns aktuellt då. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Oh så tiiiidigt, gaah, men vad gör man. Härligt att bröllopet var bra, =D

2016-05-08 @ 20:51:42
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0