Vägrar stressa

Kim är iväg med jobb, på en av deras årliga teambuildings grejer. De ska åka till Ullared och spela minigolf, dricka öl, spela frisbeegolf, dricka öl, shoppa, dricka öl, äta, festa och sova över. Jag har alltså ungarna helt för mig själv i 1,5 dygn... Minst. Oddsen är att han är heldäckad resten av helgen. Jag hade kunnat städa, förbereda lite luncher inför veckan, gå all in med ungarna och stimulera dem till max. Eller så kan jag chilla. Jag satsar stenhårt på att chilla. Nedan kommer en bild kvällsmaten. På den nivå är det.
 
Icas färdiggjorda pannkakor med tre sorters sylt, saft till Sienna och inte en grönsak så långt ögat kan se. Nice.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor Lena

Klart ni ska chilla, det är ju helg 😊

2016-05-20 @ 19:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0