Nöjd lama

Ni vet när man har så höga förväntningar att de inte kan infrias? Så blev inte spa:et! Trots höga förväntningar blev jag ännu nöjdare än jag trodde. Det var helt fantastiskt underbart härligt! Poolerna var nice, maten var ljuvlig, sällskapet var roligt. Till och med sängarna var sköna! Jag njöt 24 timmar konstant. Detta ska göras om snarast möjligt. Här hemma har det också varit chill, tydligen. Inga bråk och glada ungar som sovit när de ska. Skönt. Så slipper jag ha dåligt samvete nästa gång. Hehe. Nu är dock nöjet över. Strax ska ungarna lägga sig, sedan är det plugg som gäller för mig. Är sådär laddad. Ska läsa en 600 sidor lång bok och anteckna. Tror jag orkar.. 30. Om ens det. Är så trött. Att sitta i en varm bubbelpool och dricka bubbel tar på krafterna. Underbar helg!
 
Bild från när jag rastade mina vilddjur lite innan idag. Julie höll i sig för glatta livet, och Sienna flög av- om än frivilligt- varenda gång.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor%252525252520Lena

Så härligt! Och skönt att komma hem till fridfullhet istället för kaoz :)

2016-11-13 @ 18:33:53
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Alltså åh så underbart <3

2016-11-13 @ 19:38:48
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Mirre

Men ohhh så underbart, lev på detta länge =D

2016-11-13 @ 21:35:49
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma Malin

Men vad härligt det lät! Jag hoppas vi kommer iväg på spa nästa år när mannen fyller 30 :)

2016-11-14 @ 09:26:29
URL: http://www.mammamalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0