Tisdagslista

  • Känner mig lite ikapp med skolarbetet. Har redovisat samt skickat in en uppsats idag, är klar med underlaget inför en presentation på fredag samt har börjat plugga till hemtentan. Detta ska nog gå.
  • Julies ordförråd. Alltså, jag vet att jag tjatar om det, men detta är ju sjukt kul! Orden hon väljer att börja med är så himla random. Eller kanske inte. De säger en del om henne. Men ändå. Och det dyker upp nya tillskott varje dag! Igår kom blöja och idag uppe (tack mamma!). 
  • Har julpyntat och det är så mysigt! Älskar adventsljusstakar. 
  • Börjar få koll på julklappar. Bara ett fåtal kvar, och har jag tur fixar Kim dem på lördag. 
  • Mina gosankor (japp, jag kallar ungarna det. Inser själv töntighetsgraden på det hela) är äntligen friska och fick gå på dagis idag. Båda rusade in och började leka utan att ge mig så mycket som en blick. Härligt att de trivs!
Stora gosankan igår, när vi var på väg till Triangeln för att spana på lite julklappar

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Så härligt att de trivs på sitt dagis :D! Har jag lärt henne "uppe"? Ja, man märker nya ord nu från vecka till vecka. Duktig Bebis <3

Svar: Ja! Och så glömde jag att ta med det i ordlistan precis. Men i alla fall, när hon vill komma upp i famnen sträcker hon upp armarna och säger det.
Lisa

2016-11-29 @ 20:31:23
Postat av: Marie

Hehe roligt då man får nya ord på ord här och på vår tös märker jag att orden blir tydligare och tydligare =D

2016-11-29 @ 21:56:25
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0