Tisdagslista

  • Julie sitter just nu och sjunger framför tvn. Efter en dag av otroligt gnäll (vilket bottnar i hunger på grund av brist på aptit, vilket hela familjen lidit av i helgen) så är det väääldigt skönt med en nöjd unge.
  • Sienna och Julie har mer och mer glädje av varann
  • Praktiken är över och gick så jäkla bra!
  • Ungarna älskar dagis så mycket att de saknar det denna veckan
  • Nu ska jag iväg på bio! Bridget Jones med Madde.
Vilade 45 minuter. 3 sekunder efter att dörren öppnades så kom vilddjuren upphoppade

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Naaaw så mysigt med båda 2 upphoppandes i sängen :D!

2016-11-01 @ 18:39:18
Postat av: Anonym

Jag vill också se den nya Bridget Jones-filmen. Och vilken härlig bild!

Svar: Den var kul!!
Lisa

2016-11-02 @ 08:53:01
Postat av: Netti Starby

Vilken mysig bild och jag vill också se den där filmen :-D Kramis

2016-11-02 @ 12:21:37
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Lina

Låter som en härlig tisdag.. Jag vill också se Bridget.. Hoppas den är bra.. Även mina barn tjatar om förskolan trots att de var där senast i går..

Svar: Roligt att du hittade min blogg.. Hoppas du har turen med dig i julkalendern.. Lovar att bjuda på en massa roligheter..

2016-11-02 @ 15:35:10
URL: http://nouw.com/maxarna
Postat av: Mirre

Söta ni är och mysigt att gå på bio

2016-11-02 @ 21:46:19
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0