Blondinen strikes again

Vi var på kalas idag, jag och Sienna. Kim och Julie var också bjudna, men eftersom Julie är lika kul som en arg iller att ha med sig på kalas så tänkte vi till och delade upp oss. Det var enda gången jag tänkte idag. Kalaset var i Turning torso, där födelsedagsbarnets pappa bor. Jag har aldrig varit hos dem, och var så införstådd med att vi skulle hem till dem- och så nervös över receptionist och nykelkoder- att jag missade en del detaljer. Som att där stod två papperskorgar precis när man kom in. Att där fanns fyra garderober att hänga av sig jackor i. Att där inte fanns en enda möbel, förutom två långbord och fyra fåtöljer. Gissa värdens min när jag frågade "men bor du verkligen här? Varför har du ett sånt stort skrivblock som man alltid har på konferenser? Och var är ungarnas rum?" Svaret var att han bodde 43 våningar upp, och att detta var en lokal han hade hyrt för kalaset. Jahaaaaa. Älskar att jag rodnar så lätt. 
 
Superhjältetema. Nästan alla ungarna var utklädda. 3 Spideysar.

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

HAHAHAHAHAHAHA! Han trodde säkert att du skämtade :P

2016-10-02 @ 19:34:13
Postat av: Marie

hehe men smart lösning a låna lokal =D

2016-10-02 @ 21:50:10
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Emma

Hahaha

2016-10-03 @ 11:16:09
URL: http://frkenpisces.blogg.se
Postat av: Yohanna af Skovde

HAHA! Shit happens! Älskar hennes pose :D

2016-10-03 @ 20:05:01
URL: http://yohannaafskovde.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0