Tisdagslista

  • Har blivit förkyld. Låter i och för sig inte som en positiv grej, men saken är den att jag bara är miniförkyld. Vad är oddsen för att man får en hanterbar feberfri miniförkylning när man inte har tid att vara ledig? Så jag njuter av att inte vara sämre!
  • Lektionerna jag håller i går bra. Har "tagit över" alla tre sjuorna, och både jag och ungarna har kul. Och handledaren är nöjd. Nice!
  • Fick sovmorgon i morse pga inställd lektion. Hann ha mysfrukost med ungarna, bada tillsammans och riktigt chilla. Skönt. 
  • Snart jul! Jag längtar!
  • Har snackat framtida resor med både kompisar och familj. Framtiden ser ljus ut på resfronten. 
Mina två gosankor efter maten idag. De tjatade till sig ett par pepparkakor och njöt av dem i soffan. Sedan visade det sig att de fortfarande var hungriga, och fick havrepuffar. Hur kan man hata lasagne?

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Sötnosar! Klart de ska ha pepparkakor! Känns väldigt kul att ha en familjeresa att se fram emot 😃👍! Eller flera- vi ska väl åka skidor också 2018 😳?

2016-10-11 @ 19:42:24
Postat av: Marie

LÄngtar också till jul och skönt att få sovmorgon du ej visste =D

Söta de är, snygg tröja stortösen har

2016-10-11 @ 23:06:55
URL: http://sweetwords.se
Postat av: tess

ja hur kan man inte vilja ha lasange?!

roligt det går bra med sjuorna. Har bara haft sexor, och det var en utmaning. Dock hade de en lärare som inte "palla" me dem så de var ganska otygliga. Men det var intressant ;)

Svar: Jag gillar åk 6 och 7. De kan en hel del.. men är fortfarande knäppt barnsliga! Passar mig precis! hahahaha
Lisa

2016-10-15 @ 15:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0