Fantastiska cykeltips

Såg en lockande rubrik i Metro idag; "hur du undviker faror när du cyklar med ditt barn" eller nåt liknande. Jättenyttigt, tänkte jag som dagligen cyklar med Sienna i trafiken. Give me some tips! Tipsen de gav mig: kolla så att cykeln funkar, låt alltid en vuxen cykla med barnet, oooooch ha hjälm på barnet. Say what?! Vad det DE fantastiska råden de hade att ge? Tur att Metro är gratis, annars hade jag kännt mig ytterst snuvad på pengarna. Givetvis får min fyraåring inte cykla själv på gatorna mitt i Malmö. Givetvis måste hon ha hjälm. Och jo, hennes cykel fungerar. Givetvis. Well done, skribent, du har lyckats knåpa ihop en helt meningslös artikel. Hoppas din chef är nöjd. Läsarna är det inte. Hoppas jag. 
 
Artikeln som är så menlös att det faktiskt kvittar att den kom på fel håll

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Hela Metro är ett skämt och misslyckande. Känns som om den är riktad till mindre begåvade- där kan den eventuellt fylla en funktion. Jag tar den ibland för att lösa sudokut ( heter det så ?) 😛

Svar: Men ändå! Även mindre begåvade fattar väl detta?
Lisa

2016-09-28 @ 18:54:28
Postat av: Tilda Barkselius

Så himla tråigt att de inte gjorde en artikel med användbara tips ju!

2016-09-28 @ 19:47:21
URL: http://tilda.vione.co
Postat av: Marie

Ja du, det borde man ju vetat, eller hmmm visste man det månne hmm???

2016-09-28 @ 22:00:06
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Hahaha ja ibland undrar man över vissa artiklar...

2016-09-28 @ 22:21:13
URL: http://jennifers.nu/
Postat av: Frida

Hahahahaha underbart

2016-09-29 @ 17:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0