Halloweenplaner

Sienna har på något sätt fått nys om Halloween- firar piraten Jake, prinsessan Sofia eller doktor McStuffins det månntro? Och då vill hon givetvis ha en Halloweenfest, med utklädnad och pynt. Eftersom jag äääälskar Halloween var jag sådär svårövertalad. Så nu har vi bokat in fest med tre av Siennas polare... och deras sex föräldrar, som råkar vara polare till oss med. Har jag skrivit detta redan? Känns lite som dejavu. I alla fall, vi har beställt kläder till ungarna från Ali-express. Tänkte först klä ut dem i varsin djurkostym. Sedan insåg jag att jag helst inte ville att de skulle få värmeslag. Drar ner stämningen lite. Så det fick bli nåt annat! Vi har också bestämt vad vi ska ha på oss. Är så taggad! Roligast ska givetvis bli att se vad alla har på sig, men jag har även minispökhistorier, läskiga lekar och miniskräckfilm inplanerat. Är det overkill om jag ber fyraåringarna skapa ett ord av bokstäver? För att få Halloweenpåse med belöning? Känns så. Får kanske tagga ner lite. Men jag har redan beställt belöningen ju.. Räknar dagarna! 
 
Sienna ville vara prinsessa. Vi kompromissade.. Hehehe

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Kvällens drottning blir ju du i din giraffdräkt, hahahaha! Måste få en bild på den. Igen :p

2016-09-19 @ 20:12:31
Postat av: Tina

Vi längtar. Vi klickade hem våra komstymer igår.

Svar: Yeeeey! Ska bli så kul! Förresten, på tal om nåt annat; var piercade Nathalie öronen? Sienna är sugen!
Lisa

2016-09-19 @ 21:05:20
Postat av: Marie

vad roligt att göra en sådan fest

2016-09-19 @ 22:24:14
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Tina

På Jägersro Centret. De tar båda hål samtidigt. Väldigt duktiga. Minns dock inte vad butiken heter, men googla.

Svar: Bokade ni tid, eller de hade drop in? Funderar på att sticka dit på lördag!
Lisa

2016-09-20 @ 19:10:16
Postat av: Emma Sofie

Jag gillar också Halloween och skulle vilja ha en fest. Nu blev jag ännu mer taggad när du skrev om det ;)

2016-09-20 @ 20:01:02
URL: http://emmasofierehn.blogg.se/
Postat av: Tina

Bara drop in. (Men jag ringde och dubbel kolla innan vi stack dit bara för att vara säker.

Svar: Sweet! Ska nog dit på lördag. Sienna slog precis armbågen illa på bordet. Medan hon grät och hulkade sa hon "Detta gjorde jätteont och jag klarade det, så då klarar jag ta hål i öronen också!". Hahahahaha
Lisa

2016-09-21 @ 17:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0