Knubbsälar, förvånade kossor och fjortisar

Fotade min mamma och Julie i parken idag. Skåda Julies glipa i skjortan. Naaaw! Den skjortan hade Sienna när hon var två år. Och då var den stor. Julie är knappt 15 månader. Hahaha min lilla knubbsäl! Här med ett ballerinakex i näven. Hon försökte nämligen sno kex från en annan familj som var i parken.. som vi inte kände. Så jag fick vackert locka bort henne innan hon ställde till med en stor scen. Gick sådär. Kan säga att den andra familjen hann notera henne. På tal om att notera: skåda gärna min moders min på denna bild. Googlade "förvånad ko" för att få fram en liknande, men tyvärr var de mest lika skyddade av upphovsrätten. Funderar på att istället lägga upp denna under taggen förvånad ko, så att nästa person som söker på just de orden får fram fotot. Mohahaha
 
På denna bild är det dock inga kossor, utan här är barnbarn och mormor inne i djupa diskussioner om min och min syrras barndom. Skåda Siennas stil. Både kläder, frisyr och kroppsspråk. Är hon 4 eller 14 år? Älskade unge.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hehe så du säger, söta biler båda två och så fint hon Sienna har =D

2016-09-01 @ 19:26:24
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor

Möööööö 😃. Tycker mer fågelholk.....På bilden under snackar vi om Nisse och Sniffy Karlberg på Djursjukhuset, hahahaha!

Svar: Den historian fick jag berätta idag igen! Sniffi stavade inte med y. 😜
Lisa

2016-09-01 @ 22:04:04
Postat av: Mamma/mormor

Att hon fattade humorn i att jag tyckte det var pinsamt när de ropade upp "Sniffi Karlberg"........😂😂

Svar: Hahahaha japp! Och idag skämtade Julie när hon skulle upp ur badet. Hon sa att hon ville upp, sen när jag sträckte fram handduken vände hon sig om och skrattade. Tre gånger! Hahaha underbara knäppa roliga ungar!
Lisa

2016-09-02 @ 19:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0