Misslyckat vabbande

Eftersom Julie var lite ynklig igår, så har jag henne hemma idag. Jag tänkte att hon behövde vila. Det tänkte inte hon. Det positiva- jag har kunnat fixa alla mina ärenden utan att få skuldkänslor. Det negativa- nu är jag trött! Och ungen är rastlös. Det får hon ta igen imorgon.. på förskolan!
 
Släpade ut ungen i vagnen när hon skulle vila. Frisk luft är bra för sjuklingar, tänkte jag. Jag är inte sjuk, tänkte Julie, och sov bara 50 minuter istället för de två timmar jag och min bok hade räknat med. 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Men vad skönt att du fick en hel del gjort :-D Kram

2016-09-12 @ 14:19:59
URL: http://nettistarby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0