Tisdagslista

  • Jag tog mig ut på en joggingtur! Efter bara ett spring på 2,5 vecka var jag redo att ge upp. Men jag klarade det! Visserligen var själva turen en näradödenupplevelse, och jag blev i princip varvad av en dam med rullator, men ändå. Ut kom jag. Då blir det enklare nästa gång.
  • Vi har flera säsonger kvar av Veep. Bra, för jag älskar den serien!
  • Jag tog mig, nästan, igenom en bok där jag inte förstår mycket alls. Bara tre ynka kapitel kvar imorgon. Och det bästa- när jag läser mina anteckningar så fattar jag vad den eländiga bokjäkeln handlat om!
  • Ungarna snorar, men är pigga och feberfria och har varit på dagis i två dagar. Och jag är så effektiv!
  • Har fått hem alla pyntsaker inför Halloween. Och kläderna! Och börjat baka lite och frysa in. Och fått hem överraskningen som ungarna ska få när de löser "gåtan". Jag är så laddad! 
Bus efter maten

Kommentarer
Postat av: Mirre

att en tant med rullator gått om dig hade jag velat se =D

2016-09-27 @ 20:09:30
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0