Var är Julie?

Julie är inte riktigt sig själv. Hon blev febrig och sjuk i söndags, och har liksom varit fortsatt ynklig även om febern avtagit. Hur vi märker ynket tydligast: Ungen vill inte äta. Ungen vill sova. Alltså tvärtemot all Julielogik. Anar att det är en väldigt tuff förkylning. Snoret och hostandet säger mig det. Är även öppen för möjligheten att en poltergeist har tagit över hennes kropp. Dock är då poltergeisten också väldigt förtjust i mig, men det går ju inte att utesluta. Den är även väldigt kelig och gullig mot Kim. Men förutom förkylning eller besatthet, så har ungen fått ögoninflammation. Det är sådär. Jag baddar- hon skriker- Sienna vill ha uppmärksamhet och börjar pilla sig i ögonen- och jag glömmer vad jag gör och kliar mig automatiskt jag också. Snart ser vi ut som ledsna tvättbjörnar hela högen. Återkommer med bild ifall det sker. 
 
Bild från häromdagen, innan eventuell poltergeist dök upp. Här var Julie en liten ponny eller nåt, medan Sienna höll i tyglarna.

Kommentarer
Postat av: Marie

ja hua det där extra gnället då de är sjuka, not fun

2016-09-14 @ 22:18:00
URL: http://sweetwords.se
Postat av: Mamma/mormor

Stackars Bebis ❤️

2016-09-15 @ 07:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0