Lösning på tråkiga föreläsningar

Har tre långa onlineföreläsningar kvar på på sista sva-kursen denna termin. De hade varit otroligt intressanta, om det inte varit för att jag redan kan deras innehåll. Handlar nämligen om genrepedagogik och cirkelmodellen, något som jag både läst mycket om och jobbat med när jag faktiskt jobbade som lärare. Men jag vågar ändå inte missa föreläsningarna, för på de andra två kurserna har tentorna haft specifika frågor från föreläsningar. Troligtvis kommer de även på denna ha en eller två frågor som man måste ha sett just exakt dessa föreläsningar för att kunna svara på. Förra föreläsningen genomled jag genom att spela wordfeud på mobilen samtidigt. För nästa har jag gått ett steg längre- jag har köpt en målarbok. Man lyssnar aktivt, men somnar inte av uttråkning. Perfekt! Nu gäller det bara att gömma den för Sienna. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha en sån i morsdagspresent! Med pennor 😛

2017-04-19 @ 19:49:58
Postat av: Yohanna af Skovde

Men oh! Wordfeud! Är du up for a game? Jag är nog rätt dålig men tycker det är kul! Yohannaafskovde heter jag där om suget faller in!

2017-04-19 @ 20:15:19
URL: http://yohannaafskovde.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0