Tisdagslista

  • Kan man skriva vädret igen, utan att verka urtjatig? Älskar sol!!!
  • Att jag hittade så mycket fint till flickorna. Och att de blir så tacksamma för kläder!
  • Planerna för syrrans 30-års dag. 
  • Är glad att äntligen ha tid att skriva på examensarbetet, plugga sva, göra ärenden och umgås med flickorna. Pluggar nu 150%. Känns som 50% om man jämför med de tre senaste månaderna. 
  • Alla roliga saker som är planerade inför sommaren.
Sienna testade allt nytt och la sedan fram favoriterna. Naw!

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Kul att Sienna gillar kläder! Gör Julie det också? Redan?

Svar: Hahaha skojar du eller?! Julie är helt galen. Hennes favoritsyssla är att ta på och ta av kläder. Hon bestämmer själv vad hon ska ha på sig på morgnarna, vilket gör att jag rätt ofta får skämmas när jag lämnar på dagis. Häromdagen hade hon ett tunnt alldeles för stort linne som jag fått knyta ihop. Igår kom hon i stövlar!
Lisa

2017-04-04 @ 19:58:01
Postat av: Netti Starby

Vad kul att barnen gillar nya kläder och det uppskattar mina barn också. Söt bild! <3 Kramis

2017-04-05 @ 12:29:29
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Bella

Man kan aldrig prata för mycket om vädret när det är soligt ju! ;)

2017-04-05 @ 15:32:20
URL: http://nouw.com/bellss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0