Ambivalent moder

Tankar idag:
  • Jag kan inte lämna barnen, jag blir hemmamamma! 
  • Undra om man kan lämna dem 30 minuter tidigare?
  • Att lämna sin gråtande dotter känns som att kapa av sig handen.
  • Egentid! Jag går inom ica och köper ett choklad. 
  • Kan jag ringa dagis och fråga hur det går?
  • Jag hinner ALLT när ungarna är borta.
  • Åh, vad kul det ska bli imorgon!
  • Vad ska jag göra nu?
  • Fan vad nervös jag är i för imorgon. 
  • Så effektiv jag varit!
  • Vad uttråkad jag är..
  • Så gott med choklad!
  • Jag är för mätt. 
  • Det är så skönt med en ledig dag!
  • Kan man hämta barnen en timme tidigare?
Mvh ambivalent moder. 

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Känner igen tankarna! :-D Kramis

2017-08-09 @ 14:47:01
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: Mamma/mormor

Lycka till imorgon 😘! H-U-S 😜

2017-08-09 @ 19:17:30
Postat av: ullie

ja är nog sån där cocacola onist eller va det ska heta ha ha cola är mitt liv älskar det !! Hi hi ja men så e det

2017-08-10 @ 01:48:48
URL: http://weberskold.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0