Tror dig sådär mycket

- Dags att byta blöja Julie!
 
- Nä, den har inte kiss.
 
- Jo, jag känner att den är kissig. Kom så byter vi.
 
- Nä, det är bara vatten faktiskt. 
 
Kan vara att Julie har hört oss snacka. Kanske när Sienna spillt nåt? Eller om vi trott att Julie kissat på golvet, men det visat sig vara vatten? I alla fall så har hon snappat upp att det inte är en stor grej om det är vatten, och anammat detta inför blöjbyten. Hennes lögn är sådär trolig dock.
 
Ett stycke Knubbsäl i ovattnig blöja dansar med en Busmus till Vaiana.
 
 

Kommentarer
Postat av: Days by Johanna

Haha dessa unga, de snappar upp allt. Hoppas blöjan fick bli bytt!

ja min kompis skratta lite åt mig inne på lager 157, första gången jag var där, jag gick runt och sa oh oh oh hela tiden haha

2017-08-07 @ 20:40:35
URL: http://daysbyjohanna.se
Postat av: Mirre Sweetwords

Hehe tokisar

2017-08-07 @ 21:39:04
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mamma/mormor

Fakkist 😂😂

2017-08-08 @ 07:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0